اس ام اس عاشقانه
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 32088
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

دلم درد ميکند ، انگار خام بودند خيالهايي که به خوردم داده بودي

 

انسانهاي خوب همانند گلهاي قاليند ، نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ي چيده شدن ، دائمي اند !


گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمين خواهد خورد / چون به زيبايي تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد .

 

حرارت لازم نيست ، گاهي از سردي نگاهت ميتوان آتش گرفت

 

کلافه شدن يعني : دلتنگ کسي باشي که نيست و حوصله ي کسي را نداشته باشي که هست !

 

رفتنت آغاز ويرانيست حرفش را نزن / ابتداي يک پشيمانيست حرف را نزن / گفته بودي چشم بردارم از چشمان تو / چشمهايم بي تو بارانيست حرفش را نزن

 

باران هميشه مي بارد ، اما مردم ستاره را بيشتر دوست دارند ، نامرديست آن همه اشک را به يک چشمک فروختن !
 


شاهزاده ي عشقي که غلامت شده ام / پابند تو و اسير دامت شده ام / گويند کبوتري وفادار تر از طوقي نيست / طوقي صفتم ، جلد مرامت شده ام .

 

اگر تنهايي ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست / فداي قلب پاک آن عزيزي / که در هر جا که باشد ياد ما هست .

 

زندگي تمامش خطاي ديد است من تو را مي بينم و تو مرا نمي بيني


دررفاقت رسم ماجان دادن است!هرقدم راصدقدم پس دادن است!هركه برماتب كندجان مي دهيم!نازاوراهرچه باشدمي خريم!


آسمانم انتهايش قلب توست / مهربان اين آسمان از آن توست / آسمانم هديه اي از سوي من / تا بداني قلب من هم ياد توست .

 

 
اين روزها فهميدن زبان مادري سخت شده است

قبلتر ها وقتي مي گفتند: دوستت دارم

معني فارسي اش ساده بود

اما حالا "دوستت دارم" هزار معني مختلف مي دهد

الا دوست داشتن . . .

.

.

.

طب مدرن

طب سنتي

طب سوزني

همه را امتحان کرده ام

درد بي درمان است درد دوريت !

.

.

.

از فکر من بگذر خيالت تخت باشد

من مي تواند بي تو هم خوشبخت باشد

اين من که با هر ضربه اي از پا در آمد

تصميم دارد بعد از اين سرسخت باشد

تصميم دارد با خودش ،با کم بسازد

تصميم دارد هم بسوزد ، هم بسازد

.

.

.

مسافرترين آدم دنيا هم

دست خطي مي خواهد که بنويسد برايش

" زود برگرد "

طاقت دوري ات را ندارم . . .

.

.

.

اي نگاهت نخي از مخمل و از ابريشم

چند وقت است که هر شب به تو مي انديشم

به نفسهاي تو در سايه ي سنگين سکوت

به سخنهاي تو با لهجه ي شيرين سکوت . . .

.

.

.

فکر کنم

به بوي عطر تو حساسيت دارم

همين که در ذهنم مي پيچد

از چشم

اشک مي آيد...

.

.

.

اين روزها بدجور به تو آغشته ام ، از صافي ردم کن و ببين که جز تو هيچم نمي ماند .

.

.

.

خـيـــلـــى بـــده احــســاس کــنــى مــثــل دارويــى

فقط وقت نياز ازت استفاده کنند . . .

.

.

.

نقـش يـــک درخــت خشک را

در زنـدگي بازي ميکـنم

نميـدانم که بايـد چشم انتظار بهار باشم

يا هيزم شکن پـيــر...

.

.

.

"بربادرفته"

صد بار بهتر است از

"از ياد رفته ".....

.

.

.

من درد ميکشم

تو اما چشم هايت را ببند!

سخت است بدانم ميبيني و بيخيالي . . .

.

.

.

اگر ميداد ليلي کام مجنون ...

کجا افسانه ميشد نام مجنون ...؟

.

.

.

گاهي دوست دارم بدون پک زدن

فقط بنشينم و نگاه کنم که سيگارم چگونه ميسوزد

شايد آخر فهميدم چه لذتي ميبري از تماشاي سوختن من . . .

.

.

.

صدايت نميکـــــنم که برگـــــردي

مهــــــم باشم

خودت برميگردي . . .

.

.

.

دلم يک آلزايمر خفيف مي خواهد

آنقدر که يادم نرود

به نفعم است که به چند زبان زنده ي دنيا سکوت کنم . . .

.

.

.

اين موهبت الهي ست صبح چشم بگشايي و يادت بيايد

دوستي داري آبي تر از آسمان ، زلالتر از شبنم و روشنتر از صبح . . .

.

.

.

کفرم را که در مي آوري ، ايمانم به عشق بيشتر ميشود !

.

.

.

عشق فراموش کردن نيست ،بخشيدن است

گوش کردن نيست ، درک کردن است

ديدن نيست ، احساس کردن است

جا زدن و کنار کشيدن نيست صبر کردن و ادامه دادن است

حتي تنها . . .

.

.

.

به روزها دل مبند ، روزها به فصل که ميرسند رنگ عوض ميکنند

با شب بمان ، شب گرچه تاريک است ، ليکن هميشه يک رنگ است . . .

.

.

.

گاهي اوقات بايد خدا رو شکر کني

يا اصلا بغلش کني و ببوسيش

که به چيزي که يه روزي ميخواستي نرسيدي ...

.

.

.

ما در اين شهر غريبيم و در اين ملک فقير / به مرام تو گرفتار و به ياد تو اسير . . .

.

.

.

بعضــــــي ها گـــريه نمي کنند !

اما ...

از چشـــــم هايشان معلوم است ؛

که اشکــــي به بزرگي يک سکــــوت ،

گــــوشه ي چشمشان به کميــــــن نشسته ...

.

.

.

حريقي به جانم زدي با نگاهت / دلم را ربودي تو با روي ماهت

سياهي برفت از تمام جهان / چو ديدم به يک لحظه چشم سياهت . . .

.

.

.

گاهي "دوست داشتن" پنهان بماند قشنگ تر است

دوست داشتن را بايد کشف کرد ؛

درک کرد ، و از آن لذت برد ...

.

.

.

گاهي مرا ياد کن

من همانم که اگر ساعتي از من بيخبر بودي

آسمان را به زمين ميدوختي . . .

.

.

.

من آنچه را احساس با?د کرد

?ا از نگاه دوست با?د خواند

هرگز نم? پرسم

هرگز نم? پرسم که : آ?ا دوستم دار? ؟

قلب من و چشم تو م? گو?د به من : آر?

.

.

.

هزار کلمه بر جاي خالي ات ريختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بي نهايتي .

.

.

.

تقصير تو نيست!

هميشه همين گونه بوده ،

برو اما من پشت سرت دست نه ،

دل تکان مي دهم . . .

.

.

.

وقتـي يه زن ســيگار کشيد

يعنــي ديگه گريه جواب نميده

و وقتي مــردي اشک ريخت

بدون کار از ســيگار کشيدن گذشته . .

 

 

منتظر كسي باش كه اگه حتي در ساده ترين لباس بودي

حاضر باشه تو رو به همه دنيا نشون بده وبگه كه:

"اين دنياي منه"

 

غرور هديه شيطان است
و عشق هديه خداوند…
افسوس که ما هديه شيطان را به هم ميدهيم و هديه خداوند را از هم پنهان ميکنيم!!!


بس که ديوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ي تنهايي من مي گذرد ، به هواي هوسي هم که شده . سرکي مي کشدو مي گذرد …

 

بهترين ياران کسي است که ناسازگاريش اندک باشد و سازگاريش بسيار

 

 

،مرداب براي به دست آوردن نيلوفر سالها ميخوابه تا آرامش نيلوفر به هم نخوره، پس اگه كسي رو دوست داري، براي داشتنش سالها صبر كن
 

به سراغ من اگر مي آييد نرم و آهسته بياييد مبادا که ترک بردارد چيني نازک تنهايي من (سهراب سپهري)
 

شتر که به در خانه ام آمد ، باغ من کوچ کرد،خانه ام کوير شد.
 

نه!نرو!... صبرکن قرارمان اين نبود بايد سکه بيندازيم... اگر شير آمد:ترديد نکن که دوستت دارم... اگر خط آمد:مطمئن باش دوستدارت هستم ...... صبر کن سکه بيندازيم اگر دوستت نداشتم.....آن وقت برو... به سراغ من اگر مي آييد نرم و آهسته بياييد مبادا که ترک بردارد چيني نازک تنهايي من (سهراب سپهري

 


در دايره عشق اگر باران بلا باريد ? عاشق آن است که از دايره بيرون نرود . . .
 

آنکس که مي گفت دوستم دارد، عاشقي نبود که شوق من آمده باشد. رهگذري بود که روي برگهاي خشک پاييزي راه مي رفت. صداي خش خش برگها همان آوازي بود که من گمان مي کردم ميگويد: دوستت دارم.
 

اينو بدون که اگه کسي وارد زندگيت شد و گذاشتو رفت علاوه بر اينکه يه خاطره به جا مي ذاره. مي تونه يه تجربه هم به جا بذاره پس سعي کن خاطره هاي خوب و تجربه هاي مفيد رو به خاطر بسپاري.
 

ويليام شکسپير ميگه: اون وقتي که فکر مي کني کسي نيست که حرف دلت رو بفهمه، کسي هست که واسه ديدنت روز شماري مي کنه.
 

اميد بهترين چيزهاو انتظاربدترين چيزها را داشته باش، زندگي يك بازي است وما هيچ كدام تمرين نداريم.
 

به دنبال کسي باش که تو را به خاطر زيبايي هاي وجودت زيبا خطاب کند نه به خاطر جذابيتهاي ظاهريت.
 

عجيبه که تا مريض نشي کسي برات گل نمي ياره. تا گريه نکني کسي نوازشت نمي کنه. تا فرياد نکشي کسي به طرفت بر نمي گرده. تا قصد رفتن نکني کسي به ديدنت نمي ياد و تا وقتي نميري کسي تورو نمي بخشه.
 

هيچ چيز ويرانگرتر ازاين نيست كه متوجه شويم كسي كه به آن اعتماد داشته ايم عمري فريبمان داده است. ×من اين جمله رو دوست دارم×
 

هرگز هيچ حسرتي در دنيا اين چنين يک جا جمع نمي شود که در اين سه واژه کوتاه: او ، دوستم ، ندارد.
 

سعي كن تنها باشي زيرا تنها بدنيا امدي و تنها از دنيا خواهي رفت
 

بعضي عشق ها آتشين اما كم عمق و سطحي هستند. گردبادي بر پاي مي كنند و زود هم سرد مي شوند. اما بعضي عشق ها عميق است و ملايم چون يك نخ باريك شروع مي شود و در طول زمان استمرار مي يابد
 

از شکستن دو چيز بترس يک دلي که صادقانه دوستت داره دومي دلي که صادقانه به يادت است.
 

اگر روزي دشمن پيدا كردي، بدان در رسيدن به هدفت موفق بودي. اگر روزي تهديدت كردند، بدان در برابرت ناتوانند. اگر روزي خيانت ديدي بدان قيمتت بالاست. و اگر روزي تركت كردند بدان با تو بودن لياقت مي خواهد.
 

منتظر كسي باش كه اگه حتي در ساده ترين لباس بودي، حاضر باشه تو رو به همه دنيا نشون بده وبگه كه: "اين دنياي منه"
 

کوچک که بوديم چه دلهاي بزرگي داشتيم اکنون که بزرگيم چه دلتنگيم کاش همان کودکي بوديم که حرفهايش را مي توان از نگاهش خواند اما اکنون اگر فرياد هم بزنيم کسي نمي فهمد و دل خوش کرده ايم که سکوت کرده ايم
 

با هزار و يک ترفند شاخه گلي مصنوعي را در ميان گلهاي شاداب گلدانت پنهان کردم، و در دفتر خاطراتت نوشتم: «تو را دوست دارم، خواهم داشت تا زماني که آخرين گل پژمرده شود...» ولي نمي دونستم گل مصنوعي هم يک روز پژمرده و خراب ميشه.
 

هيچ وقت دل به كسي نبند چون اين دنيا اونقدر كوچيكه كه توش دوتا دل كنار هم جا نميشه... ولي اگه دل بستيد هيچ وقت ازش جدا نشو چون اين دنيا اوقدر بزرگه كه پيداش نمي كني.
 

نگه داشتن شخصي در قلبمون خيلي راحته ولي اين که تو قلب کسي خودتو نگه داري خيلي مشکله پس قدر قلبي که تو رو تو خودش نگه داشته بدون×هيچ کس نميدونه×

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: