اس ام اس عاشقانه سری 2
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 32096
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

:
:
:
:
:
بوسه ابتکاريست از طبيعت ، براي زمانيکه احساس در کلام نمي گنجد . . . ميبوسمت
:
:
:
:
:
بايد که مهربان بود ، بايد که عشق ورزيد ، زيرا که زنده بودن ، هر لحظه احتماليست
:
:
:
:
:
دل من از تبار ديوارهاي کاهگلي است ? ساده مي افتد، ساده ميشکند، ساده ميميرد،

دل من تنها سخت ميگريد . . .
:
:
:
:
:
:
سـلامي چو بوي خوش آشـنايي

بدان مردم ديده روشـنايي

درودي چو نور دل پارسايان

بدان شمـع خـلوتـگـه پارسايي
:
:
:
:
:
:
نـمي‌بينـم از همدمان هيچ بر جاي

دلـم خون شد از غصه ساقي کجايي . . .
:
:
:
:
:
:
او شراب بوسه مي خواهد ز من /  من چه گويم قلب پر اميد را

او به فکر لذت و غافل که من /  طالبم آن لذت جاويد را . . .
:
:
:
:
:
:
به چشمي خيره شد شايد بيابد /  نهانگاه اميد و آرزو را

دريغا ، آن دو چشم آتش افروز /   به دامان گناه افکند او را . . .
:
:
:
:
:
:
چرا اميد بر عشقي عبث بست ؟ /  چرا در بستر آغوش او خفت ؟

چرا راز دل ديوانه اش را  /  به گوش عاشقي بيگانه خو گفت ؟
:
:
:
:
:
وقتي از غربت ايام دلم ميگيرد / مرغ اميد من از شدت غم ميميرد

دل به روياي خوش خاطره ها ميبندم / باز هم خاطره ها دست مرا ميگيرد . . .
:
:
:
:
:
:
زندگي يعني :

بخند ? هرچند غمگيني

ببخش ? هرچند که مسکيني

فراموش کن هر چند دلگيري
:
:
:
:
:
:
دوست دارم از ته دل ? دلي که پر پر ميزنه / دلي که ساز عشقتو از همه بهتر ميزنه

دوست دارم حتي اگه يه شب به خواب من نياي / عاشقتم مثل همه حتي اگه منو نخواي
:
:
:
:
:
:
سهم هر کس که باشي ? خوش به حال و روزگارش

پائيز و زمستونش هم ميشه مثل بهارش . .
:
:
:
:
:
بر ما سالي گذشت و بر زمين گردشي و بر روزگار حکايتي …

اميد آنکه آن کهنه رفته باشد به نيکوئي و اين نو آيد به شادي
:
:
:
:
:
:
کدوم رو دوست داري برات بفرستم !؟

قل(ب)م !؟

ر(و)حم !؟

ج(س)مم !؟

يا حروف داخل پرانتز !!؟
:
:
:
:
:
:
هيييييييسسسس !

صداشو در نيار !

اومدم يواشکي ببوسمت و برم !
:
:
:
:
:
:
آنچه از روزگار بدست ميآيد ، با خنده نميماند و آنچه از دست برود با گريه جبران نميشود

خورشيد فردا طلوع خواهد کرد … حتي اگر ما نباشيم . . .
:
:
:
:
عيب کار از جعبه تقسيم نيست ، سيم سيار دل ما سيم نيست

اين هم هزاران طول موجش ، ديش احساسات ما تنظيم نيست . . .
:
:
:
:
:
:
اگه خوابت اومد بيا تو چشام بخواب / اگه اشک نذاشت بيا تو قلبم بخواب

اگه صداي قلبم نذاشت من ميميرم ، تو سير بخواب . . .
:
:
:
:
:
:
يادمه که هميشه ميگفتي :

برو من هميشه پشتت هستم ، ولي هيچ وقت فکر اون خنجر

 که پشتت قايم کرده بودي رو نميکردم . . .
:
:
:
:
:
:
بيشتر آدم ها زماني نا اميد ميشوند که چيزي به موفقيتشون نمونده . . .
:
:
:
:
:
:
اگر باغ  نگاهم پر ز خار است ، گلم تاراج دست روزگار است

به چشمانت قسم ، با بودن تو ، زمستاني ترين روزم بهار است . . .
:
:
:
:
:
:
دم هرچي رفيقه گرم ، کمر هرچي نا رفيقه خم

روي هرچي بي مرامه کم ، براي دشمنات آرزوي زلزله بم

زير چشم دشمنات نم ، ايشالا نبيني غم . . .
:
:
:
:
:
 ??سال ?? روز ?? شاخه گل براي تو که بيستي افسوس که پيشم نيستتي
:
:
:
:
:
:
دروغگو ، تو مگه نگفته بودي ستاره ي من فقط تويي ؟

حالا ميبينم اون بالا داري باعث درخشيدن بقيه ي ستاره ها هم ميشي !
:
:
:
:
:
شاخه گلت سالها بود در ميان دفترت خوابيده بود ، بي اجازت امروز بيدارش کردم !
:
:
:
:
:
:
در خلوت من نگاه سبزت جاريست! اين قست بي تو بودنم اجباريست
:
:
:
:
:
:
تو با آواز خود شب را شکستي / ولي من بي دريچه مانده ام باز

 هواي پر زدن هايم کجا رفت ؟ /  ز ياران باز هم جا مانده ام باز . . .
:
:
:
:
:
:
خداوند ، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه هاي

 بالا و والا را جستجو کنيم . . .
:
:
:
:
:
:
قصه ها بر من گذشت تا بدانم کيستم  / سرگذشتم هرچه بوده من پشيمان نيستم

من اگر سردار عشقم يا که پاکباخته ام / سرگذشتم را به دستان خودم ساخته ام . . .
:
:
:
:
:
:
دلم مي خواست سقف معبد هستي فرو مي ريخت پليدي ها وزشتي ها به زير خاک

مي ماندند ، بهاري جاودان آغوش وا مي کرد جهان در موجي از زيبايي و خوبي شنا مي کرد . . .
:
:
:
:
:
:
عاشقي مقدور هر عاشق نيست / غم کشيدن کار هر نقاش نيست . . .
:
:
:
:
:
:
نتوان ترک تو اي قبله دلها کردن / که محال است دگر مثل تو پيدا کردن . . .
:
:
:
:
:
:
بي وفايي کن وفايت ميکنند با وفا باشي خيانت ميکنند

 مهرباني گر چه آيينه ي خوشيست مهربان باشي رهايت ميکنند . . .
:
:
:
:
:
بازي روزگار را نمي فهمم ! من تو را دوست دارم تو ديگري را ديگري مرا

و همه ي ما تنهاييم . . .
:
:
:
:
:
:
کاش واژه حقيقت آنقدر با زبان ما صميمي بود ، که براي بيان کردن “دوستت دارم”

نياز به قسم خوردن نبود . . .
:
:
:
:
:
:
شهر آيينه دار ميشود با يک گل / پروانه تباه ميشود با يک گل

گفتند : نميشود ، ولي ميبينيد / يک روز بهار ميشود با يک گل . . .
:
:
:
:
:
:
دلم براي ديدنت چه شاعرانه لک زده / بلور قلب کوچکم  ز دوزيت ترک زده !
:
:
:
:
:
:
هرچه که زيباست و لايق تقديم شما باد / غروب غم ها و طلوع شاديهايتان

آرزوي من است . . .
:
:
:
:
:
:
اکنون با مرگ رفته اي و من اينجا تنها به اين اميد دم مي زنم که با هر نفس

گامي به تو نزديک تر مي شوم . اين زندگي من است . . .
:
:
:
:
:
زندگي را تو بساز ، نه بدان ساز که سازند و پذيري بي حرف

 زندگي يعني جنگ ، تو بجنگ ، زندگي يعني عشق ، تو بدان عشق بورز . . .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: