اس عاشقانه جدید
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 32093
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 


.

.

خداوند ، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه هاي

 بالا و والا را جستجو کنيم . . .

.

.

 

دلم مي خواست سقف معبد هستي فرو مي ريخت پليدي ها وزشتي ها به زير خاک

مي ماندند ، بهاري جاودان آغوش وا مي کرد جهان در موجي از زيبايي و خوبي شنا مي کرد . . .

.

.

.

دلتنگم و جز روي خوشت در نظرم نيست / در گيتي و افلاک به جز تو قمرم نيست / با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم / بي لذت ديدار تو شب را سحرم نيست .
.

.

.
چه جمله ي عجيبي است "دوستت دارم" ، هر کسي ميگويد ، عاشقتر ميشود و هر کسي ميشنود بي تفاوت تر !
.

.

.
کوچه اي را بود نامش معرفت / ساکنينش بامرام از هر جهت / گرچه بن بست بود مثل قلب من / آخرين خانه تو بودي خوب من .
.

.

.
هوايت دستان سنگيني داشت ، وقتي به سرم زد فهميدم !
.

.

.
از فکر من بگذر خيالت تخت باشد / من مي تواند بي تو هم خوشبخت باشد / اين من که با هر ضربه اي از پا در آمد / تصميم دارد بعد از اين سرسخت باشد / تصميم دارد با خودش ، با کم بسازد / تصميم دارد هم بسوزد ، هم بسازد .
.

.

.
به خدا بگو خط و نشان دوزخش را برايم نکشد ، جهنم تر از نبودنت جايي را سراغ ندارم .
.

.

.
آهسته گفت خدا نگهدارت و در را بست و رفت ، آدمها چه راحت مسئوليت خود را به گردن "خدا" مي اندازند .
.

.

.
برايم دعا کن ! اجابتش مهم نيست ! نياز من آرامشي است که بدانم تو به ياد مني .
.

.

.
خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشي / محبوب خدا باشي و شرمنده نباشي / اي دوست الهي در اين عالم هستي / سرزنده بماني و سرافکنده نباشي .
.

.

.
اينجا مهم نيست کجاست ، بي تو همه جا دور است !

.

.

.


زندگي شبيه شعريست ، قافيه هايش با من ، "تو" هميشه "رديف" باش .
.

.

.
عشق بازي کار فرهاد است و بس / دل به شيرين داد و ديگر هيچکس / مهر امروزي فريبي بيش نيست / مانده ام حيران که اصل عشق چيست ؟
.

.

.
اينجا جاييست که پشت هر دوستت دارم هم نوشته است ساخت چين !
.

.

.
الهي من فدات بشم ، انگشتر طلات بشم / وقتي چشاتو تاب ميدي ، مردمک چشات بشم .
.

.

.
جلد گرفته ام عشقم را با خيال و خاطره ، مبادا که تا بخورد حتي گوشه ي احساسم زير دست اين همه تنهايي .
.

.

.
هزار بار هم از اين دنده به آن دنده شوي فايده ندارد ! اين تخت خواب "آغوش" کم دارد .
.

.

.
هميشه واسه گلي خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسيد ، يادش باشه ريشش کجاست .
.

.

.
ارزان تر از آنچه که فکرش را بکني بودي ، اما براي من گران تمام شدي .
.

.

.
دلتنگي من تمام نمي شود ، همين که فکر کنم من و تو دو نفريم دلتنگتر ميشوم براي تو .
.

.

.
گفته باشم ! من درد ميکشم ، تو اما چشم هايت را ببند ، سخت است بدانم مي بيني و بي خيالي .

.

.

.


مثل تقدير پرستوي سراسيمه ي عشق / پشت ديوار دلم از همه محبوبتري .
.

.

.
رنج دوري ، ياد ياران کار ماست / يک پيامک حکم يک ديدار ماست .
.

.

.
وقتي به آسمان نگاه ميکنم خوشحال ميشم چون با وجود فاصله ها ، زير يک آسمونيم !
.

.

.
آدمها را دوست دارم ، همانهايي که بدي هيچکس را باور ندارند ، همانهايي که براي همه لبخند دارند ، همانهايي که بوي ناب انسانيت ميدهند ، و من باور دارم که تو از همانهايي .
.

.

.
هر روز اين عشق يک طرفه را طي ميکنم ، يکبار تو هم گامي بدين سو بردار ، نترس ، جريمه اش با من !
.

.

.
گروه خوني ام "تو" ي مثبت است !
.

.

.
کوچ پرنده به من آموخت وقتي هواي رابطه سرد است ، بايد رفت .
.

.

.
وقتي خداحافظي ميکنيم چه انرژي عظيمي مي خواهد کنترل اولين قطره ي اشک براي نچکيدن .
.

.

.
به بودن ها دير عادت کن و به نبودن ها زود ، آدمها نبودن را بهتر بلدند .
.

.

.
اين روزها دلگرمي ميخواهم وگرنه چيزي که زياد است سرگرمي .
.

.

.
تو باور نداري اين حرف ها را ! وگرنه من سالهاست براي آنکه در فال تو باشم ، در قهوه ي تو غرق شده ام .

.

.

.

عمريست دلم چون صيد در بند شده / اي دوست مگر قيمت دل چند شده ؟ / سنگين شده سايه ات ، کجايي / نکند ، يارانه ي عشق هم هدفمند شده ؟
 
.

.

.

سخت است وقتي از بغض ، گلو درد ميگيري و همه ميگويند لباس گرم بپوش .
 
.

.

.

سرماي نبودنت بدتر از سرماي زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .
 
.

.

.

خوشبختي من پيدا کردن "تو" از ميان اين همه ضمير بود .
 
.

.

.

دوست داشتنت معادله ايست که نفسهايم را اثبات ميکند .
 
.

.

.

سري را که درد نميکند دست مال نميبندند ، اما سر من درد ميکند براي دستي که مال تو باشد .
 
.

.

.

مشکل از تو نبود ، از من بود ، با کسي حرف ميزدم که سمعک هايش را پيش ديگري جا گذاشته بود .
 
.

.

.

 مي توان از آب و از نان ، و از جان خود حتي گذشت / ممکن اما نيست مجنون بود و از ليلا گذشت / عاشقان را جامه اي پوشيدني جر چشم نيست / يا ز خير عشق يا ميبايد از دنيا گذشت .
 
.

.

.

همين که ياد ما هستي دمت گرم / همين که مرهم دردي دمت گرم / در اين دنيا که مردم بي وفايند / همين که با وفا هستي دمت گرم .
 
.

.

.

تو را چون آب دريا دوست دارم / به قدر خواب و رويا دوست دارم / سرکاري ! همه اينها دروغه / تو را من بيش از اينها دوست دارم .
.

.

.
بايد از آرامش گل ها گذشت ، شادمان چون لحظه ديدار شد

بهترين تسکين دل اين جمله است ، بايد از پيوند تو سرشار شد . . .
.

.

.

تا تويي در خاطرم ، با ديگران بيگانه ام / با خيالت همنشينم ، گوشه اي زنداني ام
.

.

.
اي کاش که از حال دل من خبرت بود اي کاش دمي از سر کويم گذرت بود من مرغ اسيرم که ندارم پر پرواز اي کاش که کاشانه من زير پرت بود!

.
.

.
در دفتر زندگيت براي سفيد ماندن صفحه ي غصه هات هميشه دعا مي کنم  . . .
.

.

.
تنهايي آدمها يه دريا عمق داره ، ولي پر کردنش با يه ليوان محبت ممکنه . . .
.

.

.
اس ام اسات شده مثل دارو.يکي صبح يکي شب.اما حال من خيلي بده.هر لحظه به دارو احتياج دارم
.

.

.
امروز رفتم برات يه ساعت بخرم ولي هرچي گشتم هيچ ساعتي به قشنگيه اون ساعتي که ديدمت پيدا نکردم
.

.

.


سلام  ، از سرد خونه مزاحم ميشم !

اينجا يه قلب يخ زده هست که منتظر اس ام اس گرم شماست !
.
 
.

.
توي معبد چشات هرکي در زد ، باز نکن !

چون اونجا فقط زيارتگاه منه !
.

.

.
شنيدي که دلم گفت بمان ، ايست ، نرو / به خدا وقت خدا حافظي ات نيست ، نرو

نکند فکر کني در دل من مهر تو نيست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چيست ، نرو . . .
.

.

.
عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا ميشويم . . .
.

.

.
نمي‌توانيم کاري کنيم که مرغان غم بالاي سر ما پرواز نکنند اما مي‌توانيم نگذاريم که روي سر ما آشيانه بسازند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: