اس ام اس عاشقانه جدید2
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 441
بازدید کل : 32094
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 


.

.
يوسف فروختن به زر ناب هم خطاست / نفرين اگر تو را به تمام جهان دهم .
.

.

.
ما در اين شهر غريبيم و در اين ملک فقير / به مرام تو گرفتار و به ياد تو اسير .
.

.

.
برايم در رديف کساني هستي که به قول نيما يادت روشنم مي دارد .
.

.

.
حريقي به جانم زدي با نگاهت / دلم را ربودي تو با روي ماهت / سياهي برفت از تمام جهان / چو ديدم به يک لحظه چشم سياهت .
.

.

.
هزار کلمه بر جاي خالي ات ريختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بي نهايتي .
.

.

.
مساحت خلوتم را پر کن، عمودي يا افقي فرقي نميکند، همين که ضلعي از چهار ديواري ام باشي کافيست!

.

.

.

دل تنگم و جز روي خوشت در نظرم نيست / در گيتي و افلاک به جز تو قمرم نيست / با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم / بي لذت ديدار تو شب را سحرم نيست . . .

.

.

.


شاهزاده ي عشقي که غلامت شده ام / پابند تو و اسير دامت شده ام / گويند کبوتري وفادار تر از طوقي نيست / طوقي صفتم ، جلد مرامت شده ام . . .

.

.

.

نقش چشمان خمارت،چه کشيدن دارد / سايه ساران دو زلفت، چه لميدن دارد / آن قدر خوب و مليحي که به يک جرعه نگاه / حس مستي لبت طعم چشيدن دارد . . .

.

.

.

ميگن دوره اربابي تموم شده... پس تو اهل کدوم تباري که ما هنوز غلامتيم !؟

.

.

.

انيشتن ميگه:وقتى از رفيقت هيچ خبرى نيست خوشحال باش چون حتمآ حالش خوبه و همه چيزش روبراست كه از يادش رفتى ...

.

.

.

به اين مدت ز دل دارم گلايه
ز دلدارم که دائم ميزند اتش به لانه
به اتش افروختنش شکي ندارم
وليکن ان بداند که دگر شاکي ندارد

.

.

.

از طرف اوني که تنهاست،تنها اومده،تنها ميره،تنهاش ميذارن، اما تنهات نميذاره..

.

.

.

قسم به عشقمون قسم
همش برات دلواپسم
قرار نبود اينجوري شه
يهو بشي همه کسم
راستي چي شد؟
چجوري شد،
اينجوري عاشقت شدم؟
شايد ميگم تقصير توست
تا کم شه از جرم خودم

.

.

.

عـــــــــــشـــــــــــــــق
تنها کلمه اي که نميشه توصيف کرد

.

.

.

" مي " ، پست و حرامست ولي تا كه خورد! آنگه به چه مقدار و دگر با كه خورد! ما مست نكرديم به جز با مردان، با لوطي و بامطرب و با همدردان! گفتم بنويسم كه به يادت هستم،تا كور شوند اول وآخر
نامردان.

.

.

.

همه ميگويند چشمانش رنگارنگ است
اما من ميگويم
چشمانش عسليست
نه براي رنگش
براي اينکه شيرين ترين لحظاتم
در چشمان او خاطره شده اند

.

.

.

چه زيبا حرف ميزني ؟ تو مي گويي از زاويه ي من به مسئله نگاه کن ! از زاويه تو ... آها ديدم ، از زاويه ي تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !

.

.

.

عشق فراموش کردن نيست ،بخشيدن است
گوش کردن نيست ، درک کردن است
ديدن نيست ، احساس کردن است
جا زدن و کنار کشيدن نيست صبر کردن و ادامه دادن است
حتي تنها . . .

.

.

.

آدم حسود عاشق نيست ..
اما آدم عاشق حسود است

.

.

.

نميدانم نميداني که وابستست به تو جونم هر آنقدر که تو دوستم داري بدون من هم دوست دارم.

.

.

.

هزار کلمه بر جاي خاليت ريختم اما پر نشد.گمانم از جنس بي نهايتي...

.

.

.

سخــت است ببـــآزي
تمــآمـِ احـسآسِ پآکــَت را
و هنــــوز نفهمـيده بآشي
اصلــــا دوستـــَت دآشــت ؟؟؟!!! :(((

.

.

.

پيداست هنوز شقايق نشدي
زنداني زندان دقايق نشدي
وقتي که مرا از دل خود مي راني
يعني که تو هيچ وقت عاشق نشدي
زرد است که لبريز حقايق شده است
است که با درد موافق شده است تلخ
عاشق نشدي وگر نه مي فهميدي
پاييز بهاريست که عاشق شده است

.

.

.

آنگاه که ضربه هاي تيشه زندگي را بر ريشه آرزوهايت حس مي کني، به خاطر بياور که زيبايي شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است!

.

.

.

احساس تو...
طراوت باران است
بر زخم شكوفه هاي گل درمان است...
هروقت كه در هواي تو ميچرخم...
انگار نفس كشيدنم اسان است...!!!!!!

.

.

.

مگر قلب من بت بود...
كه خدا تورا براي شكستنش فرستاد!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

به سلامتي‌ اون دختري که وقتي‌ تو خيابون يه لکسوز واسش بوق ميزنه بازم سرشو ميندازه پايين و زير لب ميگه: اگه 730 هم داشته باشي‌... چرخ پرايد عشقمم نيستي

.

.

.

اگر خوبان عالم جمع باشند / يقينا نزد من ، تو بهتريني
اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، ميدانم نگيني . . .

.

.

.
دلم برايت تنگ شده است!
ديگه از روزه گرفتنت خسته شده ام
کي افطارت فرا ميرسد...

.

.

.

خوابهايم بوي تن توراميدهند! نکندآن دورترهانيمه شب درآغوشم ميگيري...!

.

.

.

اينروزهاحسي دارم آميخته بادلتنگي, بازواني ميخواهم که تنگ در برم بگيرد, امانه هربازواني! تنهاحصارآغوش تو...

.

.

.

هوانيستم, اماهميشه چشم به آسمان دارم, حال عجيبي ست ديدن همان آسمان که شايد تودقايقي پيش به آن نگاه کردي...

.

.

.

خيلي وقت بود همه جا برام مثل زندان بود ولي تو سند گذاشتي درم آوردي
ممنونم ازت

.

.

.

اين که نگات نميکنم
يعني گرفتار توام
رفتن همه
ولي نترس
من که طرفدار توام

.

.

.

دوستت دارم
با هزاران واژه
روي تک دفتر عشق
ب اميد آنکه
تو بخواني روزي
دفتر شعر مرا

.

.

.

نگاه تو آهوي گريز پايي است
که ميدود در دشت متروک چشمانم

.

.

.

باورکن هنوز درون غارها
براي شکار سنگ تيز ميکرديم
اگر عشقي در ميان نبود

.

.

.

ميدوني غربت يعني چي؟
يعني ميان اين همه چشم و ابرو، ميان اين همه نگاه، چند وقت نتوني اون چشم و اون نگاهي که براش جون مي‌دادي و وقتي مي‌ديدي ديگه از خودت اختياري نداشتي رو ببيني...!

.

.

.

برگشتنت
همانقدر محال است
که خيال ميکردم رفتنت

.

.

.

درد يعني‌ سرت به همون سنگي‌ بخوره که به سينه ميزدي …

.

.

.

بعضي وقتا دوست داري عشقت کنارت باشه ...
محکم بغلت کنه و بذاره که ب تمام وجودت اشک بريزي بعد اروم تو گوشت بگه " ديوونه من که باهاتم"

.

.

.

دقايقي توي زندگيت هست که اونقدر دلت براي عشقت تنگ ميشه که دلت ميخواد اونو از تو روياهات بکشي بيرون و توي دنياي واقعي با تمام وجودت بغلش کني و بهش بگي دوستت دارم..

.

.

.

شرط دل دادن دل گرفتن است وگرنه يکي بيدل ميشود و ديگري دودل.

.

.

.

دلم نم نم باران ميخواهد...
خوشبحالت اسمون چه بي ادعا خودتو خالي ميکني...

.

.

.

کرم زشت بود پيله بست پروانه شد , زيبا شد رفت حکايت توست که با من اوج گرفتي و شدي مال ديگري!

.

.

.

پرواز پرندگان را با حسرت مي نگرم چون براي ديدن تو پر پرواز ندارم

.

.

.

نيست نيست نيست گشتم نيست به خدا نيست مثل تو تو دنيا نيست

.

.

.

ميدوني غربت يعني چي؟؟؟ يعني نديدن نگاهي که دوسش داري

.

.

.

وسعت ياد كردن هميشه گفتنى نيست پس به وسعت ناگفته ها به يادتم...

.

.

.

خوشبختي من پيدا کردن "تو" از ميان اين همه ضمير بود .

.

.

.

سرماي نبودنت بدتر از سرماي زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .

.

.

.

در خلوت من نگاه سبزت جاريست/ اين قسمت بي تو بودنم اجباريست

.

.

.

وقت رفتن مرا به خدا نسپارد..نميدانم خدا را فراموش کرده بود يا مرا ؟

.

.

.

در اغوشم که ميگيري انقدر ارام ميشوم که يادم ميره بايد نفس بکشم

.

.

.

اي دل نگفتمت مرو از راه عاشقي رفتي؟ بسوز که اين همه آتش سزاي توست

.

.

.

آبي بودنت حجم چشمانم را پر کرده است..، زيبايي چشمان من انعکاس توست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: