اس ام اس تنهایی
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 32098
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

.

.

بدونت روز و شب افتاده ام در دام تنهايي / و تن خسته تر از پاييزم از انجام تنهايي

دلم با ياد عشقت مي تپد هر دم دراين سينه / اگر در سر پرم هر لحظه از ابهام تنهايي

.

.

.

يادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بي سر و پايي نکنيم . . .

.

.

.

بهاري کن مرا جانا، که من پابند پاييزيم

و آهنگ غزلهاي جوانم گريه مي خواهد

چنان دق کرده احساسم ميان شعر تنهايي

که حتي گريه هاي بي امانم، گريه مي خواهد . . .

.

.

.

در نهان، به آناني دل ميبنديم که دوستمان ندارند

و در آشکارا

از آناني که دوستمان دارند غافليم

شايد اين است دليل تنهايي ما

"دکتر علي شريعتي"

.

.

.

بسترم صدف خالي يک تنهايي و تو چون مرواريد گردن آويز کسان دگري . . .

.

.

.

تواي تنها ببين من را کنار مرز تنهايي

تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهايي

زتنها بودنم اي دل خلاصي نيست باور کن

رهايي را نمي بينم زدست ديو تنهايي . . .

.

.

.

چون نهالي سست ميلرزد / روحم از سرماي تنهايي

ميخزد در ظلمت قلبم / وحشت دنياي تنهايي . . .

.

.

.

دلم يخ ميزندگاهي ، دراين سرماي تنهايي

شبم قنديل ميبندد از اين يخهاي تنهايي

قلم آهسته مي راند بر اين خط بلند ، اما

گمانم ياد مي گيرد ز من انشاي تنهايي . . .

.

.

.

تا شد آشنا جانم با نواي تنهايي

عالمي دگر دارم در هواي تنهايي

بيگانه به لبخندم دل به کس نمي بندم

اشک ديده اي دارم آشناي تنهايي . . .

.

.

.

تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم

تنهايي را دوست دارم زيرا که خداوند هم تنهاست

تنهايي را دوست دارم زيرا انتظار کشيدنم را پنهان خواهد کرد . . .

.

.

.

سوختن قصه ي شمع است ولي قسمت ماست / شايد اين قصه ي تنهايي ما کار خداست

آنقدر سوخته ام با همه بي تقصيري / که جهنم نگزارد به تنم تاثيري . . .

.

.

.

با تو بر مرغان دريايي اميرم / بي تو در زندان تنهايي اسيرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بي تو در کوه جفا سنگي حقيرم . . .

.

.

.

به پندار تو :

جهانم زيباست ، جامه ام ديباست ، ديده ام بيناست ،

زبانم گوياست ، قفسم هم طلاست ، به اين ارزد که دلم تنهاست ؟

.

.

.

قانون دنيا "تنهايي" من است و "تنهايي" من قانون عشق است و عشق ارمغان دلدادگيست و اين سرنوشت سادگيست....

.

.

.

تنهايي گاهي وقتا

تقدير ما نيست

ترجيح ماست . . .

.

.

.

در غم عشق نبوديّ و محبت کردي / اين هم از لطف شما بود و نمي‌دانستيم

من نکردم گله از عهد و وفاداري تو / عهد ما عهد جفا بود و نمي‌دانستيم

رنج بي‌عشقي و تنهايي و بي‌مهري يار / همه تقدير خدا بود و نمي‌دانستيم . . .

.

.

.

با تو بر مرغان دريايي اميرم / بي تو در زندان تنهايي اسيرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بي تو در کوه جفا سنگي حقيرم . . .

.

.

.

دوره ، دوره ي تنهايي دستها نيست

دوره ، دوره ي تنهايي دلهاست . . .

.

.

.

شبيه برگ پاييزي ، پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ، ولي هرگز نخواهي رفت از يادم

خداحافظ ، و اين يعني در اندوه تو مي ميرم / در اين تنهايي مطلق ، که مي بندد به زنجيرم

.

.

.

تنهايي يعني

من يه موبايل دارم که صداي زنگش رو يادم نمياد

.

.

.

چه رنجي است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زيبايي ها را تنها ديدن

و چه بدبختي آزار دهنده اي است تنها خوشبخت بودن

در بهشت تنها بودن سخت تر از کوير است . . .

(دکتر علي شريعتي)

.

.

.

نرو دستم به دامانت / نگو ديگر نمي آيي

که ميميرم غريبانه امان از درد تنهايي . . .

.

.

.

شايد آن روز که رفتم ياد تنهايي کني / من همان تنهايي ام ، يادت نره يادم کني . . .

.

.

.

تنهايي ام را با کسي قسمت نخواهم کرد

يک بار قسمت کردم ، چندين برابر شد . . .

.

.

.

وقتي شکسته اطلسي وقتي گرفته اسمون وقتي که تنهايي شده تنها شريک خونمون وقتي نگاهه روشنت حالا غريبه با چشام ديگه نه اسمت يادمه نه ديگه عشقت رو ميخوام

.

.

.

تو برو پيچک من ، فکر تنهايي اين قلب مرا هيچ مکن

رو پيشاني من چيزي نيست ، غير يک قصه پر از بي کسي و تنهايي . . .

.

.

.

زندگي پراست از گره هايي که تو آن را نبسته اي. اما بايد تمام آنها را به تنهايي باز کني. تنهاي تنها ،

.

.

.

نامه هايم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان شايد بتواني تنهايي ات را ببيني . . .

.

.

.

هميشه آدم وقتي به همديگه فکر ميکنن که تنها ميشن

کسي واقعا عاشقه که وقتي همه پيششن

به اوني فکر ميکنه که رفيق تنهايي هاشه . . .

.

.

.

درويش کوچه هاي تنهاييم ، کاسه گدايي مرا ، سکه ي نگاه توکافيست

.

.

.

بوي دلتنگي ميدهم...

حتي بهار هم پيله ي تنهايي ام را به روي پروانه هايش نمي گشايد . . .

.

.

.

تنهايي استخوان سوز است ، حتي در عاشقانه ترين ساعتها . . .

.

.

.

شب من پنجره اي بي فردا / روز من قصه ي تنهايي ما

مانده بر خاک و اسير ساحل / ماهي ام ماهي دور از دريا . . .

.

.

.

نرو تنهام نذار با درد و غم هام / اگر چه دلخوري از خيلي حرفام. به قرآني که از سايه اش گذشتم / به جون هر دوتامون خيلي تنهام . . .

.

.

.

وسعت درد فقط سهم من است ، باز هم قسمت غم ها شده ام ،

دگر آيينه ز من با خبر است ، که اسير شب يلدا شده ام ،

من که بي تاب شقايق بودم ، همدم سردي يخ ها شده ام ،

کاش چشمان مرا خاک کنيد ، تا نبينم که چه تنها شده ام . . .

.

.

.

نکند يوسف عمرم رود از مصر خيالت / باز آواره ي تنهايي چاهم بکني . . .

.

.

.

اين روزها که مي گذرد

يک ترانه تلخ

قصه ي تنهايي هاي مرا مي سرايد

سمفوني گوش خراشي است

روزهاست پنبه دگر فايده ندارد

......بايد باور کنم

تنهايم

.

.

.

و چه لذتي است در تنهايي

باور نداري ؟

از خدا بپرس . . .

.

.

.

دست بر شانه هايم ميزني تا "تنهايي" م را بتکاني

به چه مي انديشي ؟ تکاندن برف از روي شانه آدم برفي

.

.

.

بس که ديوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه "تنهايي" ما مي گذرد

به هواي هوسي هم که شده ، سرکي مي کشد و مي گذرد . . .

.

.

.

تو باش ، نه به اين خاطر که در اين دنياي بزرگ تنها نباشم
تو باش ، تا در دنياي بزرگ تنهاييم ، تنها ترين باشي . . .

.

.

.

به همان قدر که چشم تو پر از زيبايي است

بي تو دنياي من اي دوست پر از تنهايي است . . .

.

.

.

آنکه مست آمد و دستي به دل ما زد و رفت ، در اين خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

خواست تنهايي ما را به رخ ما بکشد ، طعنه اي بر در اين خانه تنها زد و رفت . . .

.

.

.

در حسرت ديدار تو ام گفتم تا بداني / از من تا تو صد سال راه است و جدايي

حال شب است و غم و تنهايي / افسوس که نيست برايمان هيچ راه وصالي . . .

.

.

.

وفاي اشک را نازم که در شبهاي تنهايي ، گشايد بغض هايي را که پنهان در گلو دارم . . .

.

.

.

باختم در عشق اما باختن تقدير نيست ، ساختم با درد تنهايي مگر تقدير چيست ؟

.

.

.

تنهايي و دل تنگي هايتان را پيشفروش نکنيد. فصلش که برسد به قيمت ميخرند

.

.

.

من به اندازه چشمان تو غمگين ماندم

و به اندازه هر برق نگاهت نگران ، تو به اندازه تنهايي من شاد بمان . . .

.

.

.

نرو تنهام نزار با درد و غم هام / اگه چه دلخوري از خيلي حرفام

به قرآني که از سايش گذشتم / به مرگ هر دوتامون خيلي تنهام . . .

.

.

.

تورا به ياد آن روز ، تورا به ياد گلبرگ هاي خشک آن روز خشکيده

تورا به روز اول بار ديدنت ، تورا به اولين نگاه عاشقانه

تورا به ياد باران روز نيامده ات ، تورا به تنهايي روز رفتنت

تورا به باران روز برگشتنت ، تنهايم مگذار ديگر . . .

.

.

.

آنگاه که تنهايي تو را مي آزارد ، به خاطر بياور که خدا بهترين هاي دنيا را تنها آفريده !

.

.

.

تو تو عشق من ، اميد من بودي / تو ميراثي از دل تنگم بودي

تو رفتي و من ماندم و تنهايي / تو دفتر خاطرات قشنگم بودي . . .

.

.

.

در زندگي به کساني دل مي بنديم که نمي خواهندمان

و از وجود کساني که مي خواهندمان بي خبريم ، شايد اين باشد

دليل تنهايي مان

.

.

.

زندگي چون قفس است ، قفسي تنگ پر از تنهايي

و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان

و سپس بال و پر عشق گشودن ، بعد از آن هم پرواز

.

.

.

هفت شهر عشق ، شهر اول : نگاه و دلربايي ، شهر دوم : ديدار و آشنايي

شهر سوم : روزهاي شيرين و طلايي ، شهر چهارم : بهانه ، فکر جدايي

شهر پنجم : بي وفايي ، شهر ششم : دوري و بي اعتنايي

شهر هفتم : اشک ، آه ، تنهايي

.

.

.

در غريبانه ترين لحظه ي تنهايي خود

چشمهايم را که در آن دريايي از محبت موج ميزند به تو خواهم بخشيد

تا هيچ گاه به پاکي احساسم شک نکني

.

.

.

غروب غمهايت را به هر قيمتي خريدارم ، اگر همدم شبهاي تنهايي من باشي

.

.

.

و بعد از تو دلم از عطش عشق طغيان کرد ، گاه از دو روزنه ي رخسارم

گاه در نگاهي پوچ در تاريکي شب هايم ، گاه در باز دمي اندوهناک که با زحمت

از قفس آزاد شده و پايانش خدا را شکر مي گويند و گاه در وجودم که به هيچ پاياني

نمي رسيد مگر ، "تنهايي" ، "تنهايي" ، "تنهايي"

.

.

.

مي بيني اي لحظه هاي خالي از احساس تهي

مي بيني که چه صداي خرد شدن دست هاي خزان شده اش

در دست هاي "تنهايي" کسل آور است و تو را نيز بي رمق مي کند

آه ، پس او چه گويد ؟

.

.

.

من چه تنها و غريبم بي تو در درياي هستي ، ساحلم شو غرق گشتم بي تو در شبهاي مستي

.

.

.

هرکس به ميزاني که "تنهايي" نياز دارد عظمت دارد و بي نياز تر است

.

.

.

رفتي و نديدي که چه محشر کردم ، با اشک تمام کوچه را تر کردم

وقتي که شکست بغض تنهايي من ، وابستگي ام را به تو باور کردم . . .

.

.

.

من آن گلبرگ مغرورم نميميرم ز بي آبي

ولي بي دوست ميميرم در اين مرداب تنهايي

.

.

.

وصال در عشق بس چه دارد حيراني ، من نگويم رسيدم به وصال

اما ديده ام ناله ي عاشقي در تنهايي ، گريان سخن مي گفت ،

مي کرد حق حق و بي تابي ، اي کاش مي شد اينگونه عاشق شد

.

.

.

عشق من تو باش ، نه براي اينکه در اين دنياي بزرگ تنها نباشم

تو باش تا در دنياي بزرگ تنهايي ام تنهاترين باشي

.

.

.

بلندترين شاخه ي درخت ، يک واژه را مي فهمد ، و آن هم "تنهايي" ست

.

.

.

کم نامه ي خاموش برايم بفرست / از حرف پرم گوش برايم بفرست

دارم خفه مي شوم در اين تنهايي / لطفا کمي آغوش برايم بفرست

.

.

.

شب من پنجره اي بي فردا / روز من قصه ي تنهايي ما

مانده بر خاک و اسير ساحل / ماهي ام ، ماهي دور از دريا

.

.

.

بيا مثل مرغان آشفته هجرت کنيم / افق را به مهماني پونه دعوت کنيم

بيا مثل پروانه هاي غريب نياز / به مهتاب شب هاي تنهايي عادت کنيم

.

.

.

عشق زاييده ي "تنهايي" است و "تنهايي" نيز زاييده ي عشق

.

.

.

آنگاه که تنهايي تو را مي آزارد ، به خاطر بياور که خدا بهترين هاي دنيا را تنها آفريده

.

.

.

کسي که در آغوش غم بزرگ شده ، تنهايي بهترين همدم اوست

.

.

.

شمع و پروانه و بلبل همه جمع اند ، بي رحم ، بيا رحم به تنهايي من کن

.

.

.

دوستي اتفاق است ، جدايي رسم طبيعت ، طبيعت زيباست

نه به زيبايي حقيقت ، حقيقت تلخ است ، نه به تلخي جدايي ،

جدايي سخت است نه به تلخي "تنهايي"

.

.

.

هر قطره اشک نشان دل شکستگي است ، هر سکوت نشان "تنهايي" است

هر لبخند نشان مهرباني است ، هر پيام نشاني از دل تنگي من براي تو است

.

.

.

هيچ کس ويرانيم را حس نکرد ، وسعت "تنهايي" م را حس نکرد

در ميان خنده هاي تلخ من ، گريه پنهانيم را حس نکرد . . .

.

.

.

تحمل "تنهايي" بهتر از گدايي محبت است . . .

.

.

.

درد غريبيست "تنهايي" و بي کسي ، امان از دلي که دلبر ندارد . . .

.

.

.

تو آسمان دنيا هر کسي ستاره داره

چرا وقتي نوبت ماست آسمان جايي نداره

واسه من تنهايي درده درد هيچ کسي را نداشتن

هر گل پژمرده اي را تو کوير سينه کاشتن

ديگه باور کردم اينو که بايد تنها بمونم

تا دم لحظهء مردن شعر تنهايي بخونم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: