پیامک دل شکسته ودل تنگی
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 32092
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 


کاش ميشد سرنوشت خويش را خود نوشت و بر
کف تقدير داد …
::
::
جنگل هم بود تمام ميشد !!!

دلم اما …

ميسوزد و ميسوزد و ميسوزد …
::
::
نبودنت بهترين بهانه است براي اشک ريختن.

ولي کاش بودي تا اشکهايم از شوق ديدارت
سرازير ميشد.
::
::
تقصير من نيست

تقصير معلم فارسيمه که به من ياد نداد “من” با هر “
تو”يي “ما” نميشه…
::
::
به آن که دل ندارد ، دل نبند …
::
::
بگذار سکوت قانون زندگي من باشد وقتي واژه ها
درد را نمي فهمند …
::
::
براي رسيدن به سرزمين عشق ، پلي لازم بود و
عبوري ؛ پل شدن سهم من بود و عبور سهم او …
::
::
گاهي سکوت

يعني “اما” … يعني “اگر”

يعني هزار و يک دليل که “دل” ميترسد بلند بگويد …
::
::
خيلي سخته که بخواي با آب خوردن بغضت رو
بفرستي پايين ، اما يه دفعه اشک از چشمات جاري
بشه …
::
::

::
::
گفتند محبت کن ، از محبت خارها گل ميشود …

محبت کردم اما هيچکس گل نشد ؛ فقط خارم
کردند !
::
::
از ميان اين همه “بود” ، من در آرزوي يکي ام که “نبود” …
::
::
گاهي بدون گريه ، بغض ، داد و هوار ؛ با غرور
بايد قبول کني که فراموش شده اي و بروي دنبال
زندگي ات …
::
::
روي سنگ قبرم بنويسيد :

عين نخود چي هاي ته آجيل بود … وقتي هيچ چيز
ديگه اي نبود ميومدن سراغش … !!!
::
::
آنقدري که جاي خالي آدما ناراحت کننده است ،
جاي پرِشون خوشحال کننده نيست …
::
::
يه جايي هست که بايد بايستي

يه جا يي هم هست که بايد بري

اما خدا نکنه جاي اين دوتا با هم عوض بشه چون
ديگه تا آخر عمر بدهکار خودت ميشي …
::
::
من و تير چراغ برق دردمان يکي است …

شب که مي شود ، سرمان تاريک ، دلمان پر نور …
صبح که مي شود ، سرمان سنگين ، دلمان خاموش …
::
::

تمام پرانتزها را ميبندم …

“رفتنت”
 
توضيح اضافي نميخواهد !
::
::
حالم توپ است …

حال همان توپي را دارم که افتاده در خانه ي
همسايه اي که تهديد کرده اگر بار ديگر بيفتد با
کارد پنچرش ميکنم !
::
::
بر من مدم ، خاکسترم گر به باد رود سرخي ام را
تاب نخواهي آورد …

بگذار گمان کني خاموشم !
::
::
چه انتظاري داري وقتي از اول قصه يکي بود و
يکي نه …

به راوي بگو بيخيال بشه ، منم ديگه نيستم !
::
::
گاهي آدم دلش ميخواهد کفش هايش را دربياورد …
يواشکي نوک پا ، نوک پا از خودش دور شود !

دور دور دور …
::
::
دو تراژدي دردناک در زندگي وجود دارد :

يکي اينکه در عشقت ناکام شوي و ديگر اينکه به
وصال عشقت برسي …
::
::
اصلا مهم نيست که بعدا چي ميشه ؛ مهم اينه که
ديگه هيچي مثل قبل نميشه …
.
.
.
.

smsدلتنگي

 

 

نه اينکه زانو زده باشم نه…..فقط نبودنت سنگين است….

.

.

.

خواستي ديگر نباشي!!!
آفرين چه با اراده….
لعنت به دبستاني که تو از درسهايش فقط “تصميم کبري” را آموختي…….

.

.

.

آدماي دلتنگ …
وقتايي که خيلي بهشون خوش ميگذره و ميخندن يهو سرشون رو برميگردونن اونوري …
يکم ثابت ميشن ؛ يواش يواش چشماشون پر اشک ميشه …

.

.

.

اي کساني که دم از رفاقت ميزنيد
لااقل هر ?? روز يکبار احوالي از دوست خود بگيريد که اگر مرده بود به چهلمش برسيد

.

.

.
اي اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بيمار من / اي غم ، تو هم لذت ببر از اين همه آزار من

.

.

.

جنگل هم بود تمام شده بود . دل من اما ميسوزد و ميسوزد و ميسوزد…

.

.

.

دلتنگي عين آتش زير خاکستر است گاهي فکر ميکني تمام شده ، اما يک دفعه همه ات را آتش مي زند !!!

.

.

.

نـــبودنت
داغم مي کند!
آنقدر که جاي همه ي روزهاي آخر سال
بي آتش
مي سوزم …

.

.

.

برايم از بازار يک بغض خوب بخر… نه مثل اين ها که دارم …. نه مثل اين ها که هر روز مي شکنند

.

.

.

اشکهايم که سرازير ميشوند…… ديري نمي پايدکه قنديل مي بندد…
عجيب سرد است هواي نبودنت

.

.

.

جزايي بالاتر از اين نيست که به کسي دل ببندي که قسمت تو نيست…

.

.

.

دلتنگم!
دلتنگ آن “ميم”
که مي آيد آخر اسمم
و من را ميکند مال تو…!

.

.

.

باران که مي بارد دلم برايت تنگ تر مي شود
راه مي افتم
بدون چتر
من بغض ميکنم ، آسمان گريه …

.

.

.

کاش دهخدا مي دانست
دلتنگي … اشک …. فاصله …. بي وفايي….
تعريفش فقط دو حرف است
“تـــو”

.

.

.

اگر دلت گرفت سکوت کن !!
اين روزها هيچ کس معني دلتنگي را نميفهمد!!!!!!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: