پیامک فلسفی
بــــــــــــــــــــــاران دلــتـــنـــگــــــــــــــی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب نهایت استفاده رو بکنید (هیچ کس اشکی برای ما نریخت / هر که با ما بود از ما می گریخت/ چند روزی هست حالم دیدنیست ، حال من از این و آن پرسیدنیست / گاه بر روی زمین زل می زنم / گاه بر حافظ تفاءل می زنم ، حافظ فالم را گرفت / یک غزل آمد که حالم را گرفت / ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه می پنداشتیم .)

پيوندها
♥بـــاران♥
♥|عاشق کشون|♥
انتظار
نرم افزار های پرتابل
×عشق من×
hip-hop
دختـــــــــــرجنـــــــوبی
عشق عشق وعشق لعنت بر عشق دروغ
باران عشق
من با این...این بی من
حرف های یک پسر دبیرستانی
غریبانه
selena and justin
سایه سار
سکوتی به رنگ چشمای تو
کلبه من
دخمل کوچولو
عاشقانه های نفس
سایت ویژه مسلمانان
ورود تو یکی ممنوع
عشق پاک
ترنم باران
عاشقانه ..؟!؟
اقیانوس غم
قلعه ی ذهن من
یــــه فنجـــــــون قهـــــــوه دور هــــــم
سلنا گومز
کلبه سرگرمی
گلبرگ شیشه ای
اگه تنهایی بیا2
khaT khaTi
توت سفید
مکتب عشق
I Love You
دلنوشته های یه دختر عاشق
قلب شکسته
دلنوشته های عاشقانه ی من
وبلاگی برای خنده و شادی
سودوکو=دریافت شارژ
عشقانه ها
احساس رویایی
عشق-محبت-دوستی
کوتاه اما زیبا
پرواز به سوی خدا
baran
رمان های دختر شرقی
کلبه دلتنگی
ساحل دلتنگی ام
باران پاییزی
××جدید ترین های روز دنیا××نرم افزار×آموزش
دلتنگی ها
عشق فقط یک کلام....خدا
کشتی کج
~_~◕ ‿-。☀☂☁شب های تنهایی~_~◕ ‿-。☀☂☁
تنهای تنها
دختر آریایی
شکست عشقی
p@risa77
با اینکه میدانست بدون او تنهاترینم اما رفت...
دل نوشته های یک عاشق تنها مانده از............
شکنجه گر
تنهایی
پسرک تنها
رفیق نیمه راه...
ستاره
مهدی جان کجایی؟؟؟
از کلیپ و بازی تا طنز و سرگرمی
بــــــا تـــــــــو بـــــودن
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران دلتنگی و آدرس mostafaheartsick73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 448
بازدید کل : 32101
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


ابتدا نيت كنيد

سپس براي شادي روح حضرت حافظ يك صلوات بفرستيد

.::.حالا كليد فال را فشار دهيد.::.

براي گرفتن فال خود اينجا را كليك كنيد
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

فال عشق



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


استخاره آنلاین با قرآن کریم

جاوا اسكریپت

نويسندگان
MOSTAFA
hossein-haparut

آرشيو وبلاگ
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:پیامک فلسفی,پیامک جدید,اس ام اس جدید,اس ام اس فلسفی,اس ام اس, :: 22:53 :: نويسنده : MOSTAFA


.
.
.

خداروشکرکه قبل ازاينکه بهش تکيه کنم بهم نشون دادکه تکيه گاه خوبي نيست

.
.
.
.

عازم يک سفرم سفري دور به جايي نزديک سفري از خود من تا به خودم مدتي هست نگاهم به تماشاي خداست و اميدم به خداوندي اوست

.
.
.
.

زن باشي و

سيگار هم بر لبانت باشد!

هر بي پدري

زير سيگاري شهوتش را

براي خاکستر آبرويت

بفرما خواهد زد!

.
.
.
.

در دياري که سالمندان

لقمه اي نان را به ناچار جوان ميشوند,

نگران جواناني بايد بود

که چيزي به پيري ناگهاني شان نمانده است!

.
.
.
.

.
.
.
.

امروز يه فال حافظ خريدم وقتي بازش کردم خالي بود.. اين بهترين فال زندگيم بود

موضوع انشاء: تعطيلات خود را چگونه گذرانديد؟

به نام خدا

فرسنگ ها دور از آغوشش…

.
.
.
.

وعده ديدارت را
از چشمانم پس گرفته ام

ديگر نگران دلم نباش!

.
.
.
.

دوستت دارم
بهايش هم هر چه هست

روي چشمانم!

.
.
.
.

تصميمم را گرفته ام
آنقدر دور ميشوم

که خواب آمدنت را هم نبينم!

.
.
.
.

ماه رمضان رفت ، حالا با خيال راحت مي تواني قسم بخوري که دوستم داري !

.
.
.
.

اين بغض ِ سنگين ِ مداوم
که پايش را از روي لحظه هايم بر نمي دارد

در انتظار توست..

.
.
.
.

روزه اي بي من

روزه ام بي تو

روزه ايم بي هم

.
.
.
.

دوســتــت دارم را هزار بار ديگر تکرار کن . . .

اينجا نه بينيِ کــَـسي دراز مي شود ! . .

.
نه گـُـرگي به گــَـله ات ميزند ! . . .

.
.
.
.

بـــاورت بــشــود يـــا نــه !؟

روزي مي رسد

که دلــت بــراي هــيــچ کــس

بــه انــدازه مــن تــنــگ نــخــواهــد شــد.

بــراي نــگـــاه کــردنـــم ، بــوســيــدنــم ، خــنــديــدنــم ، اذيــت کــردنــم , مــهــربــونــيــم , صــداقــتـــم …

بــراي تــمــام لـحــظاتى که در کنارم داشتي …

روزي خواهد رسيد که در حسرت تکرار دوباره مــــــن خواهي بود …

مي دانم روزي که نباشم هيچکس تــکرار مــن نــخــواهــد شـــد …

.
.
.
.

مــےدانـــے

اَگــَـر هَنـوز هَمـ تـو را آرِزو مــےکُنَمـ

براے بــے آرزو بـودَ?? مَنــ نيستـــ !!!

شايـَـد آرِزويــے زيبـاتـَـر اَز تــ ــو سُراغ نَدارَمـ …

.
.
.
.

تو که با ديگرانت بود ميلي

چرا يادت مرا بشکست خيلي؟؟؟

مگر قصدت پريشاني ما بود

که عشق ما نشد مجنون و ليلي….؟؟

.
.
.
.

نه من کنار آمدم نه روزگار…

نه من گذر کردم … نه او

اما من به راه خود رفتم و روزگار به راه خود…

من با خود دل بردم و روزگار او را برد …

هيچکدام حاضر به شکست نشديم

من … دل دارم … روزگار او را

برد با من است؛

من، ديوانه او مي مانم …

.
.
.
.

دَمَـــــــش گـــــــــرم!!

بـــــــــــــــــــاران را مـــــــي گويم

به شـــــانه ام زد و گــــــفت:

خـــــسته شـــــدي … ؟؟؟

امــــــــروز را تو اســــتراحت کن…

من به جـــــايت مـي بارم!!

.
.
.
.

دستـ هـاي يـخ زده ام را

رو بـه آفتـاب ميگيـرم

سـُرخ ميشـونـد

خجـالـت ميکشـند

کسـي جـُز تـو گـرم شان کنـد . . .

.
.
.
.

دلم يک کوچه ميخواهد…

بي بن بست

و باراني نم نم…

و خدايي که کمي با هم قدم بزنيم!

اين روزها در خودم به دنبال يک کليک راست ميگردم
تا از خودم يک copy بگيرم و کنار خودم paste کنم…
شايد از اين تنهايي خلاص شدم…

.
.
.
.

يه دريا اشـــــــــــــــک براي ريختن دارم…
يه دل گرفته…
يه زندگي پر از خالــي…
من سرشارم از تنــهايـــــــــي…

.
.
.
.

حتما نبايد مدت ها دور از تـــو باشم . . . تا تنـها شــــــوم
يک روز من بي تـــو، يک عمر تنهاييست

.
.
.
.

نه پيشاني من به لبهاي تو رسيد …

نه لياقت تو به احساس من …

چيزي به هم بدهکار نيستيم …

پس به سلامت …

.
.
.
.

روزي فکر مي کردم که اگر او را با غريبه اي ببينم

شهر را به اتش مي کشم.

اما…

اما امروز حاضر نيستم شمعي روشن کنم تا…

تا ببينم او کجاست.

.
.
.
.

سالـے کـه بـر من و تـو گذشت
فقطـ ??? روز نـبـود …
جمعـه ها را بـايد دو روز حسـاب کرد
بـايـد تقـويـم ها را در آفـتـاب نـهاد

تـا رنـگ ببازد …

.
.
.
.

لحظه رفتنت

نه حرفي داشتم

نه گلايه اي

اما احساس…

تا دلت بخواهد.

.
.
.
.

زندگے تمامش خطاے ديد است

مـن تـورا مے بينم

وتـومـن را نمے بينے…

.
.
.
.

انقدر از من فاصـــــــــــــله نگير!!

لامصـــب اين بيمـــــار ي که من دارم جزام عشق استـــ..

.
.
.
.

زيــر آوارِ آخــريــن حـرفـتــــ جـا مـانــدهـ امــ . . .

لعــــــــــــــــــنتي

نـمـي دانـي خداحافظت چـنـد ريــشتــر بــود ! ! !

.
.
.
.

به جان ثانيه هايے که

در فراق چشمانت مے گذرند،

دل کوچکم تنگِ

نگاه توست…

.
.
.
.

حالــ ِ من؟؟ دلتنگي… نا اميدي.. درد.. درد و باز هم دارد!!! و امّا حالـــ ِ تو؟؟ نميدانم!!

.
.
.
.

شما هم

يه زماني

تو زندگيه بعضي ها بودين

و الآن نيسين

به راحتيه همين يه جمله . . .

.
.
.
.

عشق يک جوشش کور است و پيوندي از سر نابينايي،
دوست داشتن پيوندي خودآگاه واز روي بصيرت روشن و زلال.

.
.
.
.

مشکل از تو نبود

از من بود

با کسي حرف ميزدم

که سمعک هايش را

پيش ديگري جا گذاشته بود .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: